عیب یابی یخ
نوشته شده توسط : lg

 

تست موتور یخساز یخچال ساید بای ساید بلومبرگ

جهت تست موتور یخساز با توجه به عکس های زیر امپدانس دو سیم پیچ موتور را بررسی کنید بین سیم های مشخص شده در عکس اهم موتور بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ اهم است.

تست شیر برقی یخساز در ساید بای ساید ساید بای ساید بلومبرگ

جهت تست شیر برقی یخساز با استفاده از تست QC یخساز ساید بای ساید بلومبرگ می توان کارکرد شیر برقی را چک نمود، توجه نمایید این شیر برقی با ولتاژ ۲۲۰ ولت کار کرده و مقدار مقاومت آن ۴٫ ۱ تا ۸ . ۱ کیلو اهم است. حتما چک کنید که شیر برقی نشتی نداشته باشد زیرا سبب آبگیری بیش از حد یخساز شده و به دلیل چسبندگی یخ ها به یکدیگر یخسازی مختل می شود.

تست هیتر یخساز ساید بای ساید بلومبرگ

جهت تست هیتر یخساز با توجه به عکس های زیر باید هیتر را اندازه گیری اهمی کرده و ولتاژ اعمالی از برد به هیتر یخساز را اندازه گیری کنیم، اهم این هیتر بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ اهم بوده که در صورت قطع بودن هیتر، یخساز باید تعویض شود، ولتاژ اعمالی از برد به هیتر یخساز ۲۲۰ ولت بوده و این ولتاژ در مرحله آخر تست QC یخساز برای ۱۰ ثانیه قابل اندازه گیری است که در صورت وجود نداشتن ولتاژ برد ایراد دارد.

تست هیتر درین یخساز در ساید بای ساید بلومبرگ

جهت تست هیتر درین که در داخل درب قرار دارد با توجه به عکس های زیر اقدام نمایید. دقت کنید اهم این هیتر بین ۴۰ تا ۶۰ اهم می باشد و ولتاژ اعمالی از برد به این هیتر ۱۲ ولت می باشد، در حالتی که این ولتاژ وجود نداشته باشد، برد دستگاه ایراد دارد.

دقت کنید کانکتور ها، پین های مربوطه و رنگ سیم ها امکان دارد در مدل های مختلف متفاوت باشد ولی روال انجام کار به همین ترتیب می باشد، جهت پیدا کردن سوکت مربوطه و رنگ سیم ها به سرویس منوال مدل مراجعه نمایید

دلیل یخ نساختن یخچال ساید بای ساید بلومبرگ

همچنین این موضوع دارای فیلم های آموزشی ساده ای می باشد که می تواند شما را در حل این ایراد راهنمایی نماید. توجه کنید که مدل و برند ساید بای ساید مهم نیست چون طرز کار همه یخ سازهای ساید بای ساید تقریبا به یک صورت می باشد. پس با ما همراه باشید




:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: